Dag 1 | Vertrek naar Gotenburg(Zweden) - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van carolaenpaul - WaarBenJij.nu Dag 1 | Vertrek naar Gotenburg(Zweden) - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van carolaenpaul - WaarBenJij.nu

Dag 1 | Vertrek naar Gotenburg(Zweden)

Door: Paul

26 Juni 2019 | Zweden, Gotenburg

Dag 1 zijn we wat later vertrokken dan gepland.

Rond 8:00 uur zijn we op weg gegaan richting Götenburg, onze eerste stop. We hebben goed door kunnen rijden, uiteraard een keer verkeerd gereden om het vakantiegevoel erin te krijgen. In Denemarken keken we onze ogen uit op een gigantische brug. De Sontburg. Niet veel later, zeg een uur later, reden we over de Oresundbrug. Gigantische bruggen die ook enorm hoog zijn vermoedelijk voor de (vracht) scheepvaart die er dan vlotjes onderdoor kan. Voordat we die laatste brug overgaan schieten we eerst nog bij een McDonalds aan en komen tot de ontdekking dat het vullen van je eigen beker niet alleen in Amerika kan.

Deze dag hebben we 1300 KM's gereden en kwamen rond 22:00u goed en wel bij het hostel aan. Een beste reis, nu lekker slapen om bij te tanken van de lange rit.