Here we go! Tussenstop @ Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van carolaenpaul - WaarBenJij.nu Here we go! Tussenstop @ Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van carolaenpaul - WaarBenJij.nu

Here we go! Tussenstop @ Hongkong

19 Oktober 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hallo Vietnam!

Op zaterdag 18 oktober zijn we begonnen aan onze 23-daagse reis naar Vietnam. De reis begon met een vlucht van Amsterdam naar Hong Kong. Hier hebben we meteen onze eerste reisgenoten leren kennen. Eenmaal in Hong Kong hebben we de rest van de groep ontmoet, in totaal zijn we met 17 personen op reis. Het is een gezellige groep tot nu toe. Om de tijd in Hong Kong goed te besteden, zijn we naar een deel van de stad gegaan waar we de skyline konden bewonderen. Daar herkende we gelijk de omgeving, namelijk van “Wie is de Mol!”.

Nu, 24 uur later, zijn we in Vietnam aangekomen en zitten we in het eerste hotel middenin de stad Saigon. We hebben met de hele groep heerlijk gegeten en hebben informatie gekregen van de reisleiders over de verdere reis. Ook hebben we de eerste Vietnamese hapjes op: loempia’s, inktvisringen, gebakken garnalen en gehaktballetjes in deeg. Morgen gaan we de stad Saigon verder verkennen met fietstaxi’s en kunnen we de middag zelf indelen.

Tot de volgende keer weer!

• 19 Oktober 2014 - 19:46

Erika:

Fijn te horen dat alles goed is gegaan. Was Hong Kong ook zo grauwig van de smog?
    Nou geniet nog van de verdere activiteiten en leuk om zo even wat van jullie te lezen.

Gr Erika

• 19 Oktober 2014 - 21:00

Gerrit:

Heb vanavond Oma gebeld en op de hoogte gebracht, maar had dit nog niet gezien, PC effe uitgestaan.
    leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen vauit mijn eigen kantoortje
    Groet je vader.

• 19 Oktober 2014 - 21:01

Wendy:

Super leuk om te lezen! Veel plezier met elkaar.

• 20 Oktober 2014 - 06:34

Ben:

Lekker hoor. Laat t avontuur maar beginnen! Hoe heet t gebouw waar je op geklommen bent? Volgens mij ben ik daar ook geweest...

Hoe heet jullie reisleider? Of zijn t er meer en zijn dat Nederlanders?

Veel plezier!