Dag 5 - Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van carolaenpaul - WaarBenJij.nu Dag 5 - Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van carolaenpaul - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Scottsdale

Door: Carola en Paul

11 Juli 2013 | Verenigde Staten, Scottsdale

Hoi allemaal,

Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen, dat wil zeggen tot 8.00 uur. We zijn deze dag rustig begonnen, omdat het bewolkt was en regenachtig.

Op zich was dit niet erg, want we zijn vandaag naar Scottsdale afgereisd. Dit was een tocht van ongeveer 6 uur. Onderweg hadden we veel mooie uitzichten en ondanks de regen hebben we nog wat mooie foto’s kunnen maken.

Toen we bij Scottsdale in de buurt kwamen begon het weer gelukkig weer op te knappen en liep de temperatuur (helaas) weer op. Aan het einde van de middag zijn we op pad gegaan om het stadje te verkennen. Wat hier opvalt zijn de vele verschillende soorten cactussen.

Ook hebben we vandaag nog een hike gelopen, de Pinnacle trail. Dit was een tocht van ongeveer 5 kilometer (totaal). Lekker door de bergen gewandeld en doordat het wat later op de middag was, was het goed uit te houden. Ook hier hebben we weer wat diertjes gespot: hagedissen, eekhoorns en kleine konijntjes.

Nu gaan we snel slapen, want morgen gaan we naar Phoenix en staat de volgende reis alweer op de planning, dan gaan we naar de Grand Canyon!

PS: Het is een drama om foto's hier vandaan erop te krijgen, dus die houden jullie nog tegoed.